30 Ekim 2009 Cuma

Google'de Çalişmak İçin Gerekli Şartlar


Merhabalar ;

Bende diğer webmasterlar gibi hep merak ediyordum google'da nasıl çalışabiliriz, çalışmak için şartlar neler diye. Haber sitelerini dolaşırken Haber7.Com'da bir yazı gördüm. O yazıyı özetlemek istiyorum şimdi sizlere...

Google'da çalışabilmek için hangi şartlar aranıyor ?

- Zeki, pratik ve çevik kişiler aranıyormuş.

"Peki tamam orasını anladık ama nasıl anlıyorlar bir insanın zeki olup olmadığını" dediğinizi duyar gibiyim. Çünkü ben de aynı şeyleri düşünmüştüm yazının devamını okumadan önce...

Bazı sorular soruluyormuş ve ona göre işe alınıyormuş. Google'de çalışmak da gerçekten iyi hava oluyordur tahminim. :)

Bazı sorular demiştim az önce. İşte bu zeka sorularından bazıları ;

* BİR otobüse kaç tane golf topu sığar?

* SEATTLE'daki bütün binaların camlarını kaça temizlersiniz?

* 'VERİTABANI' kavramını 8 yaşındaki yeğeninize 3 cümleyle anlatın.

* AKREPLE yelkovan günde kaç kere üst üste gelir?

* BİR ülkede aileler sadece erkek çocuk sahibi olmak istiyor. Kızları olursa çocuk yapmaya devam ediyorlar. Erkek olursa çocuk yapmayı bırakıyorlar. Ülkede erkeklerin kızlara oranı nedir?

* SAATİNİZE baktınız ve 15.15 olduğunu gördünüz. Yelkovan ile akrep arasındaki açı kaçtır?

* EŞİT boyda 8 topunuz var ancak bir tanesi diğerlerinden daha ağır. Bir terazi ve 2 kez tartma hakkıyla ağır olanı nasıl bulursunuz?

Sorular bu şekilde. Bana sorarsanız hangisini yaptın diye, hiç birini yapamadım :)

Google'da gerçekten çalışma ortamı mükemmel ötesi.

Mesai saati denilen birşey yok, kıyafet mecbiyeti yok ve en önemlisi de beş yıldızlı otelden farkı yok :)

Lida fx15 biber hapı ikibindokuz seo yarışması aday blogu olarak yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Mühim

Lida Fx15 Biber Hapı İkibindokuz Seo Yarışması
Sanırım birisi Lida Fx15 Biber Hapı İkibindokuz Seo Yarışması dedi ? Gel amca burda

Alta gadget çak